19 stycznia 2012

Dzisiaj mieliśmy skrócone lekcje w szkole, ponieważ byliśmy na prelekcji w kinie. Była ona na temat powstawiania filmu, planów filmowych, oświecenia itp. Nacierania przez chłopaków nie było takie miłe... Jestem zdenerwowana na koleżankę z mojej klasy. Nie chce mi się wypowiadać na ten temat.

Dzisiaj na facebook-u na tablicy magazynu 13-nastka zauważyłam, że jest kolejny konkurs. Jak do tej pory 2 dziewczyny zgłosiły się. Jak odrobię lekcje idę do sklepu po gazetkę i zrobię zdjęcie, które wyślę na konkurs. Później wstawię tutaj link do tego zdjęcia, żebyście lajkowali.

Co tam u Was słychać? Przepraszam, że rzadko zaglądam na Wasze blogi, ale nie mam zupełnie czasu. Obiecuję, że to nadrobię w weekend! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nie akceptuję spamu i obraźliwych komentarzy.